2013/10/27

Fallolycka!

Ja men visst. Söndagen var slappdag för hela slanten. Blev lite storhandling inne på maxi. Men annars så hade mest sovits här hemma.
Marcus mår hyffsat okej i sin arm. Men jag, ja jag har också dragit på mig en skada. Efter att ha läst att man inte bör ha lösa föremål i trädgården inför den kommande "stormen". (Tror inte det blir så allvarligt) men bestämde att vi måste plocka undan det som kan blåa bort. Så som lite krukor och stolar så ja, jag föll! Skadade mig inte, men drog på mig en sträckning. Så nu har jag ont, ont, ont. Och Marcus har ju sin arm så här hemma skulle det behövas ett par assistenter.
Mest för att bära barn och städa dock. Ja ni vet, sånt tråkigt. :)

Imorgon är det måndag. Ny vecka, nya påhitt. Imorgon blir det jag och tjejerna. Blåser det inte för mycket så kör vi nog utehäng med fika imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar