2013/10/18

Fredag den 18:e.

Igår slocknade vi tidigt här hemma. Med tidigt menar jag innan midnatt. Började kolla på blacklist igår. Verkar mycket givande. Så kanske blir det att vi följer den. Massor av lösgodis från hemmakväll blev det också. :)

Idag vaknade vi pigga och utvilade. Så det blev att åka in och helghandla lite direkt efter frukost. Helt otroligt, hann med att duscha, sminka mig, få i mig kaffe innan klockan 9 idag.
Nu har vi kommit hem och packat in allt, barnen är i sina sängar för lite vila. (Och klockan är bara strax efter 12) Och vi tar en kopp kaffe och roar oss med lite plock. Blir nog källarstädning extra allt om en liten stund.

Ikväll är det min middagskväll. Tråkig som jag är så bestämde jag att det blir fredagstacos. Innan åt vi tacos varje fredag. Ja, verkligen varje, varje fredag. Nu äter vi det mer sällan. Blir knappt 1 gång/mån.

Ha en bra fredag. Tvättstugans dammråttor kallar på mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar