2013/10/15

Effektiva damen.

Kom upp strax efter 7 imorse. På med kläder på mig och barnen. I med frukost och kaffe och iväg. Var riktigt grötigt ute idag.

När jag kommit hem så hade jag hoppats på att kunna sova en stund. Icke. Så rensade avloppet till handfatet, det har behövts göras ett tag.. Passade på att städa toaletterna och badrum också.
Tvättat lite, och så en dusch. Nu ska jag in och väcka lillsnurran för det är lunchdags. Ja, den har jag ju också hunnit med att fixa.
Märkligt. Borde vara tröttare. Somnar väl innan GP ikväll då kanske.


Snyggast klädda ungen jag vet. Dansklänning skulle hon ha idag. Okej. Dansklänning? Vilken klänning som helst är en dansklänning. :)
Insåg faktiskt inte att hon hade nappen i förens vi skulle gå in på dagis. Hoppla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar