2013/10/04

Fredagen idag då.

Dagen började med att jag mer eller mindre försov mig. Vilket ställde till det rejält då jag skulle till tandläkaren på morgonen. Och jag hann inte med min mentala förberedelse inför detta. Även om det gällde en vanlig undersökning så krävs förberedelser.
Jaja, kom i tid ialla fall. Fick vänta 10 minuter innan jag kom in. Hon tittade i 2 minuter, skrev på datorn, tog 4 bilder och så hejdå. Nästan 1200 spänn! Ja, man skulle blivit tandläkare. Om det inte vore för alla äckliga munnar som man tvingats titta i då såklart..

Sedan bar det av in till staden. Marcus och Claes var och slängde lite grejer, och så fick det flytta hit lite saker också.. Hum..
Kanelbullar bakades inga idag. Däremot handlade mamma hem ett gäng från affären. Funkar lika bra det.
Kvällen avslutades hemma hos mamma med pizza. Fullt ös hela dagen typ.




 
Filippa har fått 2 nya tänder. Eller ja, dom är på G. Så hon biter mer än gärna på ALLT! Passar bra att vi kör blw även med henne. Perfekt för oss och för henne. Kornelia var vår försökskanin på det området. Kan verkligen rekommendera BLW för er som tvekar. Dom sätter inte i halsen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar