2013/10/31

Torsdagsfredag! :)

Igen.

Idag kom mormor vid 8. Hon ville hänga med Kornelia till dagis. Skönt för Fillan att slippa släpas iväg. Skönt även för mig som kunde ta på mig mysstrumpor direkt på morgonen. Tack mormor.
Kornelia var nog världens lyckligaste när hon vid frukostbordet såg först en blå bil som stannar. Sedan att det är mormor som kliver ur. Wow liksom.

Jag och Filippa bakade misslyckade spökmaränger. Goda, men njae, skulle gjort dom större så hade det blivit bättre tror jag.

Bilen har vi lämnat på lagning idag. Härlig med bilar. Man kan alltid lita på att något kommer att hända. Imorgon blir det del 2 hos tandhygienisten för min del. Psykiskt påfrestande redan. Och sedan ska del 3 avklaras också. Om jag inte är supermodig imorgon och låter honom göra "allt". Vi får se.

Snart blir det att lata till det med kebabtallrik och lyxfällan. Sedan blir det tårtbak och diverse fixande inför lördag.
Imorgon blir det även en runda till bolaget samt lite handlande. Undra om man kan lämna Kornelia någonstans under tiden..

Ha en bra torsdagsfredag!

Ps. Grymt besviken över spökutbudet i byn. Inte ett enda spöke har det kommit i år. Inte förra heller.. Men i år hade vi både godis och pengar! Samt att jag dekorerat ytterdörren med spindelnät och spindlar. Skäms på er spöken, skäms!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar