2013/10/10

Torsdagsfredag!!

Yes! Men det går ju så snabbt. Vips så är det torsdagsfredag igen. Älskar det. :) Kornelia höll jag hemma från dagis idag.
Vi startade med en promenad med Johanna och Linnéa. Gick ner till nybergshage, alla kära Rottnebor känner till denna "hage". :) Populärt att gå med hundarna, vilket man kan se efter vintern när snön smält och det ligger små äckliga högar längst hela den tråkiga vägen.
Vi hälsade på hos hästarna till Kornelias glädje. Tror hon tyckte att dom var lite kufiska som inte vinkade glatt tillbaks. Men dom kom och ställde sig vid oss och åt gräs iaf. Alltid något.
Var ute i nästan 3 timmar, avslutade med affären.

Ikväll ska jag på visning (heminredningspryttlar) och tror att jag tar med mig Kornelia. Marcus och Filippa kan gott få hänga lite själva. :)

Ikväll blir det lasagne till middag, men först efter att barnen somnat. Blir nog källarhäng tror jag. Elda lite i spisen och tända lite (många) ljus. Bra start på helgen.
Köpte en julmust som skall avnjutas senare också. Iskall!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar