2013/09/18

Längst in i skafferiet.

Efter en 40 minuters promenad hem från förskolan (tar 10 annars) så var det en trött tjej här hemma. Hade inte sovit på förskolan, så det var bara bums ner i sängen. Och "bisse" skulle såklart också sova då.
Okej, fixade lite kaffe, satte mig i solen på baksidan. Ibland är det här med föräldraledighet väldigt skönt må jag säga. :)
Nu ligger Filippa bredvid mig här på golvet och har ett allvarligt samtal med en giraff.


Den där skafferirensningen som jag skulle gjort igår blev framflyttad tills idag. Ojoj vad man har i sina gömmor.
Mycket hade ju passerat bäst före med ett år eller två.. 1 full ullaredskasse samt 1 ICA-kasse bar jag ut i min numera baota stora soptunna. Kändes bra!
Men hur som, hittade dessa linser där inne. Och har ett svagt minne av detta inköp.. Och nu ska dom användas. Linssoppa it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar