2013/09/30

Helgen och underbara ungar!

I lördags firade vi Ida. Supertrevligt, god mat, trevliga människor och ja så bra som man kan hoppas på. :) Tyckte att jag tog det hyffsat lugnt, men ack så trött jag var igår. Spenderade stor tid i min säng. Lite memoryspel var det mest avancerade som vi ägnade oss åt igår. Kornelia fattade inte riktigt grejen utan tyckte att alla var hennes. Jag vann.

Idag vaknade jag av Kornelia som ropade på "sesse", ersättning alltså. Så upp där strax innan 7 och fixade en flaska. Hon blev glad när hon insåg att det var jag som kom in, hon är i en riktig mammaperiod just nu.
Tack o lov somnade hon om en stund, och runt 8 var det dags att kliva upp. Frukost, rita och ut. Försökte ta lite fina höstbilder, men det gick sådär. Kornelia var på bushumör och Filippa ville inte alls sitta själv ute. Men ja, en annan gång. :)

När vi kom in insåg jag att det var skumma blåa streck på tv:n. Mm, Kornelia hade ritat lite där ja. Våtservetter fixade den saken. *Puh*.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar