2013/11/09

Ticket to ride. Absolut favorit!

Men vilket regnväder. Vi hade tänkt att samla ihop löven som ligger så fint i trädgården. Men det blev det inget med. Istället har jag roat mig med att rensa i Filippas garderob. Var visst endel som var för smått för henne. Hittade även nya kläder som jag inte ens tagit bort lapparna på. Kul. Behöver jag inte köpa något nytt denna helgen.
Funderar på att ge mig in på Kornelias snart också..

Senare i eftermiddag ska vi in till stan. Men det är ett par timmar till innan det är dags.

Igår roade vi oss med film och sällskapsspel. Är väldigt förtjust i det här med sällskapsspel. Gillar förvisso nästan alla spel. Men just sällskapsspel är lite speciellt. Ser fram emot när man kan spela med barnen också.


 
Ett utav mina absoluta favoriter. Och det ska vara just denna version. Nackdelen? Man kan bara spela 3. Ticket to ride. Även känt som "tågspelet" här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar