2013/11/14

Slapp och glasskväll.

Testat Filippas nya overall. Kan inte bli mer än nöjd. Vi får se hur den fungerar i vinter bara.

Kornelia har varit på dagis. Och jag tog en promenad med Johanna.

Väl hemma klarade jag av ett par telefonsamtal som stod på listan. Alltid skönt att ha sådant avklarat. Så nu är jag föräldraledig tills sista augusti. Blir perfekt!

Dagen gick hyffsat snabbt. En sprattlig 8 månaders och en klok och frågvis 2 åring har den effekten. Kornelia har bestämt vad hon ska köpa till sin pappa i julklapp. Han blir nog glad. Om inte annat så kan hon bli det. Framåt fyrasnåret ville hon gå och sova för natten. Nix sa jag, och det slutade med en kort vila på soffan. (Hon somnade inte förens åtta sedan).

Marcus och jag åt glass och kollade på arga snickarn. Skitprogram. Men glassen var god. Jag har nog en ny favorit bland magnumen. Åtminstonde en riktig utmanare!

Nu är det sovdags här hemma. Torsdagsfredag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar