2014/09/26

Fredagsfin.

Idag tog jag en lååång sovmorgon. Tänker inte ens skriva hur lång för då skäms jag. Men vid klockan 13 hade jag tid hos frisören. Och jag hann gott och väl fixa mig innan dess.
3 timmar senare var jag klar hos frisören och mitt hår är nu 15 cm kortare och betydligt mycket piggare än vad det var innan jag gick dit.

Efteråt besökte jag apoteket, kom på att min legitimation var i Marcus plånbok då han hämtat ut ett paket åt mig. Men det gick bra ändå. Hon hade inga problem med att släppa omeprazolen till mig. Blev även lite lotion och duschgel då dom hade rea. Jag älskar ju rea. Och en ny lotion behövde jag också. Så, win-win. :)

Nu har vi packat inför morgondagens lilla familjeresa. Malmö lovar sol, och jag hoppas att Köpenhamn gör detsamma.
Så det blir att strosa runt, äta gott och bara ha det sådär härligt. Käka god hotellfrukost och sova i en säng som förhoppningsvis inte innehåller vägglöss.

Nu ska vi kolla ett avsnitt av suits innan det är dags att hoppa i säng. Upp tidigt imorgon, vi har ju ett tåg att passa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar