2014/09/22

Konstiga drömmar som gravid.

Ja, det är ju inte ovanligt att man har det. Men inatt drömde jag att jag kissade ner mig i sängen. Mindre skoj, det var ju givetvis helt verkligt. Och jag skämdes som en hund. Men när Marcus undrade vad som hade hänt så sa jag att vattnet hade gått, men att det inte var någon fara för det höll på att fyllas på igen..
När jag vaknade så var jag verkligen tvungen att försäkra mig om att jag faktiskt bara hade drömt. Vilket jag tack o lov hade. Var däremot extremt kissnödig.

Idag blev det akupunktur. Hon satte lite fler nålar än vad hon gjort tidigare. Och jag känner mig oerhört trött just nu. Gick förbi affären påvägen hem och köpte frallor och nygrillade revben. Gillar inte grillade revben egentligen då jag mest tycker att det är klumpar med fett. Men döm om min förvåning när jag kom hem och skar upp dom. Riktigt bra faktiskt. Och väldigt smaskiga.

Nu ska det bli efterrätt i form av kexchoklad och en kopp kaffe. Väntar på att djursjukhuset ska ringa upp. Hugo den knepiga har nog fått kristaller eller stenar IGEN. Han kan då inte äta något utan att få någon form av reaktion. För bra mat så får han utslag som han kliar sönder vilket leder till äckliga sår. Av den vanliga skitmaten från affären får han problem med kisseriet. 3 års testande fram och tbx nu. Nu ska jag ha en lösning på problemet en gång för alla.

Försöker även leta efter kork. Jaha, kork tänker ni. Jajemen säger jag. Jag ska göra mig en anslagstavla och behöver således kork att ha bakom tyget. Men det verkar inte vara det lättaste att hitta. Får nog köpa en färdig anslagstavla och ta bort "ramen" och klä in. Hade dock velat ha en större än de måtten jag hittat.
Oh well, kanske snubblar jag över något i min nätjakt.

Detta fanns i min ica-kasse idag. Nu vet ni det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar