2014/10/17

Tröttaste mamman och preggot i staden.

Jaha. Jag som brukar vara så ordningsam hade idag tagit lite fel på tiden till barnmorskan. Iofs trodde jag att det var vid 8, men det visade sig vara 8:30. Ingen skada skedd. Men sedan fick jag vänta i över 30 minuter pga datastrul. Pöh. Marcus kom senare än vanligt till jobbet och jag och tjejerna är hos mamma. Dom gjorde en hinnsvepning idag. Men dom räknar inte med att han kommer ut inom en snar framtid. Nä.. mina barn gör ju liksom inte det. Ska tillbaks nästa vecka för att kolla läget och diskutera snitt igen. Jag som hade bestämt mig för att trycka ut honom den vanliga vägen. Han är ju till och med fixerad och åt rätt håll o allt.

När Marcus slutat jobbet blir det lite babyshopping. Det är ju alltid mysigt. ☺

Resten av dagen kommer jag vila bort. Helt slut i rutan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar