2014/01/23

Torsdag och lycklig ägare av en tangle teezer.

Idag gick vi raka vägen hem efter att vi lämnat Kornelia. Städade ganska så snabbt och effektivt för att sedan tillbringa förmiddagen i telefonkö med försäkringskassan. Jag var samtal 496 när jag väl var välkommen att ens stå i kö. Det var tydligen fullbelastat i ca 30-40 minuter innan. Urk, det tog verkligen energi.

Svärmor anlände lagom tills vi skulle hämta Kornelia. Och sedan tillbringade hon ett par timmar med oss innan svärfar och Marcus anlände lagom till middagen.
Kornelia somnade direkt ikväll, lillpluttan hörde jag ett tag till brummandes där inne. Marcus springer och jag samlar mig för att gå och duscha.
Nytt schampo + balsam anlände idag. Hade även beställt en "tangle teezer". Min frisör har använt denna magiska borste ett tag nu. Första gången kände jag mig som en häst, och undrade vad det var hon borstade genom håret. Var lite feg och frågade inte. Men nu har även jag en hemma. Så underbart för tjock, lockigt och helt galet hår.

Snyggaste färgen valde jag såklart också. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar