2014/03/09

Gokväll!

Nu var det ett bra tag sedan jag var inne och skrev något här. Ni får ursäkta, men det har varit fullt upp. Inte minst med sjukdomar.

Lillfis har fyllt 1! Ofattbart. Redan 1 år sedan hon kom till världen. :) Firades med kalas, tårta, ballonger, presenter och bus. Stora lilla Filippa.

Barnen och jag har varit sjuka i omgångar. I tisdags fick jag ringa hem Marcus då det smög sig på en jäkla influensagrej för min del. Piggnade till framåt onsdagen. Men i fredags var det tillbaks igen. Pust. Nu känner jag mig pigg om man bortser ifrån en dunderförkylning.

1 års kontrollen är avklarad. 9200 tung. Herregud, lilla klumpen. Övar på att gå mest hela tiden. Har ganska så bra balans måste jag erkänna. Men lite väl ivrig. :) Snart så sitter det! Ett steg i taget.

Vår har det visst blivit också. Idag har altanen fått sig en lättare vårstädning. Och vårblommor har jag köpt. Våfflor är ätna och helgen är snart slut.

Nu hoppas vi på en vecka där vi är helt friska och att vi får en massa fint väder.




















2 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt kalas. Så gott och så fint det ser ut, där hade jag gärna varit gäst. Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Tack goa Vicky. :) Det var ju från dig det mesta av min inspiration kom. :) Fortsätt inspirera!

    SvaraRadera