2014/02/03

Måndag.

När tiden inte räcker till, och orden lyser med sin frånvaro är det lätt att det blir tomt på inlägg här.

Idag är det riktigt hemmaväder. Lek med barnen och så gjorde jag något jag inte brukar. Gick ner i min källare för att tända en brasa. Vädret gjorde att jag kände mig tvungen. Förmodligen har den slocknat nu, men ändå.

I helgen var vi en runda i stan för lite snabbshopping, en snabbfika hos min mamma och så födelsedagsfirande av svärfar.
Gårdagen tillbringades hemma med div fixande.

Nu sover lillplutt, stora sitter bredvid och läser. Jag kollar på tv och spelar något menlöst spel på facebook.
Snart vankas det lunch, bekvämt som tusan att den redan är klar.
Önskar verkligen att lillsnurran hade ätit barnmatsburkar, iallafall ibland. Hade varit så mycket smidigare. Men men. Finsmakarn vet vad hon vill ha! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar