2015/01/16

Fredagskväll. :)

Sitter och försöker pilla bort chiafröna ur tänderna. Värre än hallonkärnor. Och än värre blir det när man ätit dom med hallon. Nåväl, nyttigt sägs det. Och jag inbillar mig att jag känner mig piggare. Men jag besitter ju den där januarienergin, så kan förväxlas.

Ikväll käkade vi lasagne och så rundade vi av med popcorn och frost. Kornelias favoritfilm. Efter att tjejerna lagt sig så hördes små ljusa toner sjunga "let it gooooo". Underbara unge! :)

Just nu är vi alla friska i hemmet, vilket är väldigt skönt. För det har vi inte varit på ca 2 månader. Njuter som tusan av detta.

Idag var vi alla lediga, eller ja, Marcus fick jobba på. Men vi andra. Härlig hemmafredag med promenad till affären, fika med mormor och bus och lek.

Nu blir det film för oss vuxna.


Ursäkta mitt skavda nagellack. Ska genast, vilken dag som helst åtgärda detta. När tid finnes mao. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar