2013/06/26

Nattsurr.

Gokväll.

Känns verkligen att det är semester nu. Man har inte tid med något alls! :) Igår sov jag nästan hela dagen. Välbehövligt må jag säga.
Idag tog jag och Filippa sovmorgon medans Marcus och Kornelia åkte in till stan för att se efter mammas katt och handla lite. Halv elva snåret behagade vi stiga upp. Lagom. :)

Marcus var även iväg på bilbingo under kvällen, jag och tjejerna fick underhålla oss bäst vi kunde. Det blev pippi, godis och soffmys. Sedan somnade bägge 2 klockan 7 och jag fick mammatid.
Tyvärr tror jag att jag har en begynnande inflammation i tandköttet. Har varit ganska svullet under kvällen, och en och annan värktablett har åkt ner mellan kaffekopparna.
Hoppas att det bara är en irritation pga min begynnande förkylning som spökar. Annars får jag väl kontakta tandläkaren imorgon för någon form av antibiotika. Jaja. Morgondagensbekymmer. :)

 
Sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar