2013/06/19

Mammakollo?

Ja, det är precis vad jag kände att jag behövde åka på innan i eftermiddags. Kornelia är inne i en väääldigt jobbig utvecklingsfas för stunden.
Blöjan åker av 15 ggr/dag. Kissar stolt i sängen. "Titta! Kiss!!" Så står hon stolt och pekar på sin lilla pöl.
In med henne på toa för att försöka få henne att koppla ihop att det är där man ska kissa. Men ännu har det inte kommit något där. Vi fortsätter..

Mamma, mamma, mamma...!! Ja Kornelia? Upp, upp! Så låter det mest hela tiden. Och när hon inte får det hon vill ha så resulterar det i det mest irriterande, skärande skrik som finns.
Inget duger.
När Marcus kom hem var jag så trött att jag trodde jag skulle börja gråta. Ville verkligen åka på mammakollo en vecka eller två.

Nu känns det lite bättre. Hon har ju sovit i snart 4 timmar. Jag har fått tid att andas. Och vila öronen. :) Nu ska jag ta och vila resten av kroppen.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar