2013/06/08

Familjen klant reser till staden!

Jaha, vi samlade ihop oss och alla våra 1000 saker som skulle med för en shoppingrunda på grand. Allt gick hyffsat smidigt. Barnen somnade i bilen in och vi fick oss en familjeparkering precis vid ingången. Marcus inser ganska direkt när vi kliver ur bilen att hans plånbok ligger tryggt hemma på hatthyllan. Ja, men det gör ju inget säger jag. Jag har med mig min. In på grand, in på h&m, hittar för ovanlighetensskull lite kläder som vi ville ha. Träffar på Claes där inne. Jag ska betala och inser att FAN mitt kort ligger i Marcus plånbok. Och den ligger ju hemma! Tack o lov träffade vi på min kära mor också så hon fick lösa ut oss och ta ut pengar till oss. Så kan det gå när man har 2 barn och 1000 saker att hålla koll på. Man glömmer sitt eget istället.
 
Efter denna pärs så tyckte vi att en fika lät som en mycket bra idé!

 

Tröttsamt att shoppa på grand med snurriga föräldrar och en illmarig lillasyrra. Somnade med foten i spannen påvägen hem. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar