2014/11/05

Sjukstuga.

Jaha, inte nog med att det var mindre än 2 veckor sedan man födde barn. I torsdags fick jag feberfrossa och trodde att jag dragit på mig en influensa. I söndags fick jag ont i öronen, och idag fick jag ge efter och gå till doktorn.
Dubbelsidig öroninflammation. Jaha, får man det som vuxen?! Tydligen. Nåja, vi får se om jag drar på mig några fler barnsjukdomar nu då. Kanske får jag blöjexem, eller kolik snart.
Nu ska jag trycka i mig antibiotika under den närmsta tiden. Hoppas på att denna smärta avtar snarast. Och att jag kan börja höra som normalt igen.

Filippa hade feber igår, men är som vanligt idag igen. Kornelia har ögoninflammation, men nu tycks den ge med sig. Inget kladdigt från ögonen nu, så imorgon får hon gå till dagis om det inte börjar om igen.

Känner mig gnällig ska jag erkänna. Men med viss rätt också. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar