2014/08/14

Dagisstart.

Jahopp, dagen D är nästan här. Imorgon börjar lillpluttan på förskolan hon också. Eller iaf inskolningen av henne.
Känns väldigt konstigt. 2 dagisbarn. Redan.
Kornelia har tjatat i veckor om att få gå till dagis. Hon har bara bett om att sommarlovet skulle ta slut. Gissa om vi haft en superlycklig tjej här hemma idag?

Tror att allt inför starten är klart. Allt utom en ryggsäck för Filippa samt att jag måste ta mig tid till att beställa namnlappar. Det får bli imorgon. Hoppas jag, om jag kommer ihåg.

Ikväll har vi kollat på Rome och käkat chips och dipp. Den var sådär. Men har spanat på den i kyldisken hela sommaren, och nu äntligen slog jag till. Får testa den andra nästa gång. Tror den är godast till lax och potatis egentligen.

Nehepp, borsta håret och tänderna och släcka lampan för min del nu då. God natt!

Ser ju ut som jag har blodförgiftning i armen och handen. Så illa är det alltså inte med mig. Endast något fnurr i ljuset. Oh well. Bättre till lax och potatis som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar