2014/07/07

Nåldyna.

Idag har jag för första gången i mitt liv testat akupunktur. Har hört mig för angående saken och fått olika bud.
Känslan av nålar i huvudet och under fötterna gjorde mig inte helt bekväm.
Väl på plats visade det sig att jag varken behövde nålar i fötter eller i huvudet. Endast i ryggslutet. 
Ja men hur var det då undrar ni. Jo. Det kändes. När hon snurrade första nålen trodde jag att jag skulle svimma. Tur att jag redan låg ner.
Dom andra var okej. Kanske för att hon hoppade över snurrandet...
Efter ca 30 minuter var jag klar och en av nålarna gjorde ont att ta bort.
Efteråt upplevde jag bara en enorm trötthet. Ingen sjukdomskänsla dock.
Ska tbx på torsdag för samma behandling. Vi får hoppas på goda resultat. ☺ 

Efteråt åkte vi och badade. Behövligt för alla i familjen. Tur att man fött fram 2 vattendjur som älskar allt vad vatten heter.
Vi får hoppas på att den lille kickern får samma känsla för vatten.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar