2014/07/29

Höstshopping. Redan?!

Idag plingade det till i min mailbox. Plingar förvisso till flera ggr/dag. Men i ett av mailen läste jag "Slutrea". Det var stadium som skickat. Det slog mig att ja just ja.. Vissa människor, sådana där som tänker längre fram börjar kanske handla lite höstkläder till barnen nu. Men jag? Nejdå. Det inser jag med 1 dag kvar till förskolestart ungefär.
Och i år är det ju 2 småttingar att klä upp. 2 nya garderober att fylla. Allt från strumpor till gummistövlar och sneakers.
Så jag gjorde något vettigt, surfade in på stadiums hemsida, och tada! En didriksonfleece till Kornelia för typ 75 spänn. Skitbilligt! Så jag slog till. Tjänade säkert 200 spänn bara på det. Så nu ska vi se vad jag ska hitta på för dom pengarna. :-D


Nej men ärligt. Det är dags att planera. Allt ska inhandlas. 2 par skor/barn, strumpor i massor, jeans, mjukare brallor till Fillan, tröjor, skalkläder, regnkläder, höstmössor, gummistövlar, regnvantar, fleecetröjor. Både sådana "vanliga" och dom där håriga sakerna. Ryggsäckar, namnlappar ska beställas OMG. So much fun! :)

Vart skickar jag sluträkningen sedan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar