2014/07/28

Hetare än hetast!

Ja ni.. Idag är det varmt. Jag vet inte om jag är ensam om det men.. Visst trodde man väl att luften skulle bli liiite behagligare efter 2 dagar med åska? Men icke.

Idag har Hilma och Anna varit på besök. Massor av kusinbus. Helt otroligt. Kornelia är verkligen ett riktigt barn. Leker så som barn gör. Med en kompis.. Ja, man blir lika förbryllad varje gång alltså. Filippa hänger mest på och är som en bulldozer som försöker härma de stora tjejerna.

Nu har vi precis ätit middag. Tikka masala. Första gången jag gjort denna rätt. Helt okej. Med rätt tillbehör så funkar det. Men inte är det något som kommer intas 1 gång i veckan här hemma inte.

Nu ligger jag på vår sköna säng med gravidkudden under fötterna och min fläkt bredvid. Här ligger jag bra ett tag till.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar