2014/06/25

Vinnare!

Jag vann inget på bilbingot igår, men idag fick jag ett telefonsamtal från en Tony på Pågen. Jag hade vunnit första priset i en tävling där man skulle gissa antalet finskapinnar i ett rör. Hade inte direkt någon tanke på att jag ens hade fyllt i ett tävlingsbidrag på ica kvantum, men när han påminde mig så kom jag på att det gjorde jag ju för ett par månader sedan. Och ja, jag var då vinnaren. En brödrost! Wihooo! En brödrost med pågen-loggan på. Kan det bli bättre? ;-) Oh well, alltid kul att få vinna något. Fick den till och med hemkörd av Tony. Levererad till dörren. Det är service det.
Nu är frågan bara vart jag ska trycka undan den? I en kartong i källaren kanske. Blir perfekt tills den dag vi skaffar oss en husvagn, då behöver vi ju inte köpa en brödrost till.

Idag stegade Kornelia iväg till dagis som den lyckligaste lilla tjej på planeten. Hon skulle ju firas idag. Flagga med namn på dörren, ballong och så fick hon sitta på stolen. Lycklig tjej. :) Själv har jag mått urkasst idag, precis som jag gjort ett bra tag nu. Och min kära mamma körde ut och hämtade Kornelia på dagis idag. Tack för det!
Jag och Filippa har haft en mycket lugn dag utan promenad men med långfrukost, lite gos och så vila. Hoppas på att jag mår bättre imorgon.

Nu är det hopp i säng och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar